Och du minns den du var med förakt, lite hat


 
 
Har slut på cigglys och inte en krona på kontot eller i plånboken. Blir förbannad.

Det är storm ute, åskar, blixtrar, ösregnar och blåser halv orkan nästan. Ibland tycker jag om stormar väldigt mycket, jag känner på något vis att de är som mig. Ibland är jag en storm.

Suktar efter vodka och cigaretter till tusen, skulle nästan göra vad sjutton som helst för det. Får fråga syster om hon kan låna en peng till cigg, jag hoppas det. Dör snart utan. Åtminstone blir jag vansinnig och helt förvriden i huvudet. Jag behöver någonting som är dåligt men ändå gör nytta, om ni förstår. Fan vad jag är borta nu. Vart är jag, egentligen. Inuti, alltså. Jag vet inte. Jag försvann, ännu en gång. Men vart? Vart tar man vägen egentligen?
Ann-Ki

Jag har själv varit rökare och jag vet hur det känns att vara utan. Mår man sen ovanpå dåligt, blir det ganska jobbigt. Hoppas du får låna lite pengar... men ge FAN i alkoholen, det bara förvrider skallen på dig ännu värre.

2013-06-16 - 08:05:04
Besök: http://dobbitazz.blogg.se/


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.