Min midsommar


Solnedgång 20 juni.

Kom hem för en liten stund sedan. Zelda och Angel blev glada och jag har saknat dem! Även om jag bara varit borta en dag så är det jobbigt, dem är ju mitt allt.

Jag sov jättedåligt inatt. Vi gick och la oss vid halv fyra men jag kunde inte somna förräns mycket senare. Fick dela säng med syster och jag tycker det är så himla jobbigt att sova med någon annan. Innan syster somnade hittade hon två utav mina gamla "Mina vänner" böcker man hade för hundra år sedan, ni vet sådana ens vänner ska skriva in lite svar på frågor, som bästa egenskap, idoler, vad man hade tagit med sig om man hamnade på en öde Ö med mera. Jag hade skrivit i två profiler som var av mina gamla kändis förälskelser och tydligen hade jag skrivit varsinn dikt till dem. Det var ju inte lovligt pinsamt. "You're so cute I could puke." Ärligt? Haha. Syster skrattade massor och jag hade skrattat så mycket efter allt roligt att läsa att jag hade ont i magen. Böckerna var från 2001 och 2004 så det var herrans många år sedan. Men det är lite roligt med sådant. På min systers profil hade hon svarat på frågan "Vad tycker du om mig?" alltså om mig, eftersom det var min bok, och hon hade svarat: "Jag tycker ingenting om dig. Du är stans största diva." Vi höll på att skratta ihjäl oss, för jag har då aldrig varit en diva, haha.

Jag hade en ganska fin midsommar ändå, även om det aldrig kan vara bra i den bemärkelsen då måendet är som det är, men det är fint ibland att spendera tid med de nära.

Fick med mig jordgubbar och doughnuts från mormor så jag tänkte äta lite jordgubbar senare. Det är gott.

Ha det fint, allesamman.
Ann-Ki

Trist att du inte fick så mycket sömn.
Men hemma i sin egen säng är ju alltid bäst.
Men du hade ju kul tillsammans med din syster och det är ju ett extra plus i minnesbalken i hjärnan!

2013-06-23 - 10:16:01
Besök: http://dobbitazz.blogg.se/
Alwa

Katter är fin underbar kärlek, vad vore man utan dom :)

2013-06-23 - 11:40:44
Besök: http://alwal.blogg.se
Celine Naminah - En aspiebloggare

Oj, jösses så länge sedan det var sm jag läste någon blogg överhuvudtaget men plötsligt nu ikväll så kom jag att tänka på dig, så jag var tvungen att kika om jag hittade dig någonstans...

Hur är det med dig nu för tiden? Jag har flyttat ifrån barnens far (nov-14) och bor nu i lägenhet och har barnen på heltid.

Svar: Jag bloggar nu på avius.blogg.seOkej, där ser man vad tiden kan ändra saker och ting. Stor kram på dig <3
Emelie Angelstar

2016-10-05 - 23:15:29
Besök: http://aspieblogg.se


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.