Morgondagen

Imorgon är det, som ni nog alla vet, midsommar. Mamma kommer och hämtar mig klockan tio, sedan tar vi vägen mot Göteborg och mormor där vi ska hjälpa henne lite hemma och sedan äta lite mat.
Efter mormor ska vi åka tillbaka till stan för att fira midsommar hos mamma och Tommy. Tommys mamma och ena son kommer även förbi och så kommer syster dit också. Det blir middag (mat igen, ugh) och sen ska jag och syster sova över. Det blir nog roligt!

Tråkigt nog ska det regna och åska under morgondagen men jag hoppas det inte blir allt för regnigt. Vill gärna inte få håret förstört och blöta kläder när man ska vara borta.

Jag skriver först på lördag igen, så ha en fin midsommar allihop!


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.