Mål, snarare krav

Karaktärerna i Skins har seriöst mitt drömliv. Minus alla bråk, men resten är verkligen så som jag önskar mitt liv såg ut.

Någon gång, om typ hundrafyrtioåtta år antagligen, eller mer, så planerar jag att ha lyckats med lite mål jag har. Men jag är realist och det kommer antagligen inte bli någonting utav det. Men jag ger inte upp ändå. Man måste försöka när man kan.
Jag vill byta frisyr och klädstil till något som verkligen är jag, få ordning på mina satans ögonbryn som aldrig vill som jag själv vill och gå ner massor i vikt. Det är mina största och viktigaste mål i livet. Sen kan jag dö som en bättre version.

Helt orimligt är det ju inte heller. Men allt är emot mig och jag får aldrig det jag vill. Jag blir aldrig nöjd, det finns alltid något extra man kan göra, ständigt förbättra sig. Men när hjärnan är halvdöd och allt är skit så tar det dubbelt så lång tid att göra någonting. Men jag ger mig inte, jag måste.
Ann-Ki

Att inte känna sig nöjd med sitt utseende är ju ganska så frustrerande i längden. Men slå inte ner på dina drömmar och håll dina mål levande. Okej, du skriver att du är en realist, men trots det så kan dina drömmar ändå slå in och bli verklighet. Kanske inte alltid till 100%. Man brukar ju säga att man ska inte sikta mot månen, utan mot trädtopparna. Hoppas du förstår logiken i de orden... Ställ inte för stora kvav och inte på så kort tid. Tålamod är en bra egenskap att ha. Kanske inte alltid så roligt, att bara vänta och vänta!

2013-06-23 - 10:21:12
Besök: http://dobbitazz.blogg.se/
Emelie

Jag hoppas du lever....

2013-06-29 - 00:51:37
Robin

Vart har du tagit vägen? Jag tänker på dig jätte ofta och blir orolig. Vackra människa.

2013-07-06 - 17:04:55
Besök: http://autogoy.blogg.se/


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.