IMA

 
Överdos - Ringde mobila teamet för att få prata med någon om hur dåligt jag mår - De ringer efter ambulans mot min vilja - Däckar i ambulansen, blir slagen i ansiktet för att vakna men somnar om - Vaknar på IMA utan att minnas någonting efter att kvinnan i ambulansen slappade till mig. Fick ha kvar dropp och hjärtmonitor i flera timmar efter att jag vaknat. Katetern togs bort efter ungefär en timme efter att jag vaknat medan resten satt kvar mycket längre.
Tjatade i evigheter om att jag ville ha min väska med mina kläder, men det fick jag inte av diverse anledningar jag inte begrep mig på.
Träffade tillslut psykläkaren Juno, som jag träffat förut. Kort samtal, fick åka hem.

Har städad en hel del sen jag kom hem. Hade tvättid klockan tolv egentligen, men kom hem strax efter två, så jag skyndade mig för att hinna med tills klockan fem då det är en annan som ska tvätta, men nu är klockan snart halv sex och tvätten i torktumlaren borde vara klar snart. Skrev åtminstone en liten lapp till nästa person som ska tvätta att jag ber om ursäkt för fördröjning. Men det borde inte göra så mycket då det tar ca 54-60 minuter för en tvätt i maskinen, så ingen stress där för min torktumling, men jag hatar att vara sen.

Ingen förstår att jag är en kollapsad bro som inte kan byggas upp igen. Jag är borta. Själen, hjärtat, hjärnan... borta.
Emelie

...vart ska man åka för att få krama dig?

2013-06-10 - 01:29:34
Rose red

Fattar inte hur psykvården tänker! FYFAN säger jag bara. Du borde läggas in och tas väl hand om. Fattar dom inte??

2013-06-10 - 21:41:17
Besök: http://redtears.blogg.se
jennifer

det är så synd att man ska behöva må såhär och att psykiatrin inte kan se allvaret i det hela..

hoppas du mår bättre nu och att du tar hand om dig! kram.

2013-06-23 - 13:16:35
Besök: http://jenniferrjonsson.blogg.se


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.