21 år

Har min nya ärmlösa skjorta idag. Jag är helt galen i sådana.


Syster och jag, hennes iPhone bild här och nedan:
Syster ville att jag skulle "se fin och kortvänlig ut" men jag kunde inte vara allvarlig. Dessutom hade mitt läppstift gått bort och jag tål inte min egna läppfärg, därav sista bilden + fnitter. Segerlöfs-syndrom.

Fick världens finaste plånbok av syster. Min alldeles egna Triforce! :'D

Dock har dagen i övrigt varit bedrövlig. Jag hatar ju att fylla år och mina födelsedagar är alltid sämst i världen för jag vill inte lägga ner någon tid eller energi på dem. Dock blev jag lite smått putt över att jag inte fått ett enda grattis-sms. Men i ärlighetens namn spelar det ingen roll för det är inget att fira att jag kommer ett steg närmre ålderdom och naturlig död. Antar att jag kommer ha några "grattis" på Facebook. Men dem skiter jag i. Facebook-grattis är bara sånt man skriver för att vara artig, inte för att man bryr sig.
Daniella 🌙

Grattis fina. ❤ Var helt övertygad om att jag hade skickat ett men jag vet fan inte ens vilken dag det är just nu haha... Hoppas du hade det fint ändå. Och du är då så himla fin alltid!

2013-05-29 - 00:08:59
Besök: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Spara mig.
E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Tro vad du vill om mig
Ingen vet vem jag är och ingen kommer någonsin veta.